Network Menu

Årsmöte, modevisning och konstutställning

På söndagen den 21 februari så träffades vi på Svenska Kyrkan i Toorak för SWEA Melbournes årsmöte 2016. Vi hade även modevisning, konstutställning (av SWEAs egna medlemmars konst), lite mousserande vin och snittar. Stort tack till de i styrelsen som sitter kvar under 2016 och Christina Nilsson som tillkom som vice ordförande. Ett lika stort tack till Szilvia Nilsson och Lisen Campbell-Smith som har gjort ett kanonjobb i programgruppen och styrelsen under 2015!

12743902_10156654566080096_4993211056055349649_n

Styrelsen 2015 tackar för förtroendet! (Helene Kouppa kunde tyvärr inte närvara, men hon har också varit med i styrelsen 2015)

12771877_10156654566280096_5368742254717969310_o

Våra medlemmars vackra konstverk!

12745815_10156654565615096_7405391061615120558_n

De goda snittarna från Nord Cafe tog slut fort!

12743640_10156654565050096_8791772306917959160_n

Ett stort gäng Sweor kom och umgicks!

12734160_10156654565320096_7277757109361604861_n 12715264_10156654565095096_7260876075882642394_n

Modevisningen från Benedikte Utzon var mycket uppskattad!

12715384_10156654566225096_5061507288296897829_n

Styrelsen för 2016 består av Therese Kulle (medlemsansvarig), Christina Nilsson (vice ordförande), Maria Stevenberg (ordförande), Elin Berglund (sekreterare), Emmy Petersson (webbansvarig) och Helene Kouppa som tyvärr inte är med på bilden (kassör).

Vi hade även dragning av vårt medlemslotteri 2016! Presenterar en lista på alla vinnare nedan. Om du har vunnit men inte var på plats kontakta Therese Kulle för upphämtning av din vinst!

• 1x 1 h Coaching och goal setting session och eboken: ‘Goal Setting Power – 5 steps to getting what you want’ från The Bridge Coaching, värde $195/styck – Kristina S Chan & Jenny Barton
  • 1x Wellness paket inkl. Body scan, meal plan + 6 dagars Herbalife Nutrition program. tränings program + support, från 24 Wellness, värde $250 – Lotta Sundqvist
  • 1x introduktions session & 1x Pilates klass från The Swedish Pilates Studio (1 vinnare), värde $80 – Nilla Berglie Fd Rosén
  • Mon Amie Rörstrand tallrik från Nordliving – Johanna Haglund
  • Pippi mugg & dalahäst från Nordliving – Szilvia Nilsson
  • Strumpor & duschkräm från Nordliving – Lotta Mattsson
  • Teatowel från Nordliving – Ulrika Karlsson Brogren
  • 1x 1h privat yoga lektion från MELYoga, värde $120/styck – Birgitta Thorborg & Lisen Campbell-Smith
  • T-shirt från Glahn & Hoy – Madeleine Von Schrenk
  • Örhängen från Glahn & Hoy – Aili Moskalik

Grattis till alla vinnare! Och stort tack till alla våra sponsorer!

, ,